بلاگ

بارها و بارها گفته ایم یک  سایت سریع برای سئو ضروری است. در دریایی از نتایج مشابه، گوگل صفحات سریعی را ترجیح می دهد که می توانند تجربه کاربری خوبی را به جستجوگران ارائه دهند. اگر هدف شما دستیابی به رتبه های بالاتر و هدایت ترافیک ارگانیک از گوگل است، باید سرعت سایت وردپرس خود را افزایش دهید. در خدمات افزایش سرعت سایت نیز ما سرعت وردپرس را به صورت حرفه ایی افزیش میدهیم اما در این پست، نکاتی را مورد بحث قرار می‌دهیم که به شما در افزایش سرعت سایت وردپرس کمک می‌کند عملکرد وب‌سایت خود را بهبود ببخشید تا آن رتبه مورد نظرتان را در نتایج جستجو به دست آورید!

سایت های سریع عملکرد بهتری در گوگل دارند

سایت‌ های سریع معمولاً به دلیل یک دلیل خوب از وب‌سایت‌های کند در نتایج گوگل بهتر عمل می‌کنند  تجربه کاربری خوب، و این با مأموریت گوگل است. گوگل می خواهد بهترین نتایج و بهترین تجربه را برای کاربران خود ارائه دهد. از این رو، آنها می خواهند صفحات وب را به کاربران نشان دهند که به سؤالات جستجوی آنها پاسخ می دهند و تجربه خوبی را ارائه می دهند. همچنین به همین دلیل است که تجربه صفحه اکنون یک عامل رتبه بندی در گوگل است.

وقتی آن را در زمینه قرار دهید کاملاً منطقی است. همه ما لحظاتی را داشته‌ایم که فقط روی یک پیوند کلیک می‌کنیم تا دکمه برگشت را بزنیم، زیرا زمان زیادی طول می‌کشد تا صفحه بارگذاری شود. و وقتی صفحه‌ای مانند آن را ترک می‌کنیم (یا از صفحه‌ای خارج می‌شویم)، احتمال اینکه دوباره از وب‌ سایت بازدید کنیم بسیار کمتر است زیرا می‌دانیم صفحات بهتر و سریع‌تری برای مرور وجود دارد. بنابراین عملکرد وب‌سایت نه تنها بر تجربه کاربر تأثیر می‌گذارد، بلکه نحوه قضاوت بازدیدکنندگان در مورد کیفیت کسب‌وکار شما را نیز تا حد زیادی شکل می‌دهد.

به همین دلیل است که افزایش سرعت وب سایت وردپرس شما از بسیاری جهات مفید است. یک سایت سریع باعث خوشحالی کاربران شما می شود، آنها در سایت شما مشارکت می کنند و بیشتر خرید می کنند. در نهایت، این شما را خوشحال می کند. جدای از آن، موتورهای جستجو را نیز خوشحال می کند، زیرا خزیدن و فهرست کردن سایت شما برای آنها آسان تر است، بنابراین منابع و برق مورد نیاز آنها برای این فرآیندها کاهش می یابد.

چگونه سرعت سایت وردپرس خود را افزایش دهیم؟

اکنون، وردپرس در نگاه اول یک پلت فرم ساده است، اما در زیر کلاه آن کاملاً پیچیده است. بخش‌های متحرک زیادی وجود دارد، با پایگاه‌های اطلاعاتی زیادی برای جمع‌آوری داده‌ها در مواقعی که باید صفحه‌ای را به کاربر نشان دهید. و هنگامی که تعداد زیادی صفحات، محتوای رسانه ای اضافه می کنید و تعداد زیادی افزونه و ابزارک نصب می کنید، ممکن است عملکرد سایت شما شروع به کاهش کند.

خوشبختانه، وردپرس بسیار متنوع است، بنابراین کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی عملکرد خود انجام دهید. بیایید به برخی از نکاتی که به شما در افزایش سرعت سایت کمک می کند اشاره کنیم.

1. یک ارائه دهنده هاست عالی انتخاب کنید

بیایید از بالا شروع کنیم، داشتن یک ارائه دهنده هاست خوب برای اطمینان از عملکرد وب سایت شما بسیار مهم است. دلیل آن این است که تمام فایل‌ها و پایگاه داده‌های شما در سرور خود ذخیره می‌شوند که زمانی که کاربر صفحه‌ای را درخواست می‌کند، فراخوانی می‌شود.

ما یک راهنمای اختصاصی در مورد انتخاب هاست مناسب برای سایت وردپرس شما داریم . اگر می‌خواهید جامع‌تر بخوانید، آن را بررسی کنید. اما در این قسمت به چند نکته مهم اشاره می کنیم.

یک هاست خوب سرورهای سریع و پایداری خواهد داشت.و هاست باید استیبل باشد استیبل به این معنی است که آنها “آپ تایم” خوبی دارند، که اساساً به این معنی است که سرور آنها همیشه فعال است و اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما همیشه در دسترس است. از سوی دیگر، یک سرور “سریع” به مشخصات کامپیوتر/ماشینی که وب سایت شما در آن زندگی می کند اشاره دارد.

ارائه دهندگان هاست خوب نیز مقیاس پذیری را برای مدیریت افزایش ترافیک ارائه می دهند. یک هاست خوب منابعی را در اختیار خواهد داشت که بتواند بار افزایش یافته را در خود جای دهد و اطمینان حاصل کند که وب سایت شما راه اندازی می شود.

علاوه بر آن، کیفیت پشتیبانی مشتری یکی دیگر از عوامل مهمی است که هنگام انتخاب میزبان باید در نظر گرفته شود. یک میزبان خوب باید پشتیبانی فنی ارائه دهد، که در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی در وب سایت خود می تواند بسیار ارزشمند باشد. یک تیم پشتیبانی آگاه نیز می‌تواند به شما در حل سریع مشکلات کمک کند، بنابراین می‌توانید طبق معمول به کار خود بازگردید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید موقعیت سرور نسبت به کاربران شما است. اگر سرور سریع است، اما دور از کاربران شما قرار دارد، ممکن است همچنان صفحات با بارگذاری کند را تجربه کنند.

2. PHP خود را به نسخه جدیدتر به روز کنید

به روز رسانی PHP به نسخه جدید کار ساده ای است که اغلب نادیده گرفته می شود. PHP یا Hypertext Preprocessor یک زبان برنامه نویسی منبع باز محبوب در سمت سرور است که به طور گسترده برای ایجاد وب سایت های پویا و تعاملی استفاده می شود. با استفاده از PHP، توسعه‌دهندگان وب می‌توانند وب‌سایت‌های قوی و غنی بسازند که می‌توانند به صورت پویا بر اساس تعاملات کاربر، اطلاعات پایگاه داده و موارد دیگر تغییر کنند.

به روز رسانی PHP خود به جدیدترین نسخه، عملکرد وب سایت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. دریافت خواهید کرد:

  1. عملکرد بهبود یافته، در نتیجه زمان پردازش سریعتر و کاهش مصرف منابع.
  2. مدیریت بهتر حافظه، که می تواند میزان حافظه مورد نیاز برای اجرای سایت وردپرس شما را کاهش دهد و در نتیجه زمان بارگذاری صفحه سریعتر شود.
  3. پردازش سریع‌تر درخواست‌ها، زیرا نسخه‌های جدید PHP می‌توانند درخواست‌ها را سریع‌تر پردازش کنند، که منجر به بارگذاری سریع‌تر صفحه می‌شود.
  4. برخی از نسخه‌های جدیدتر PHP نیز قابلیت‌های کش بهبود یافته‌ای دارند که امکان بارگذاری سریع‌تر صفحه و کاهش استفاده از منابع سرور را فراهم می‌کند.

از آنجایی که این یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است، بسیاری از ارائه دهندگان هاست پشتیبانی PHP را به عنوان بخشی از بسته های میزبانی خود ارائه می دهند. اگر به دنبال به روز رسانی PHP خود هستید، با میزبان خود مشورت کنید تا ببینید آیا آنها می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

مهم است که توجه داشته باشید که به روز رسانی PHP می تواند باعث مشکلات سازگاری با افزونه ها و تم های وردپرس شما شود. مشکل سازگاری می‌تواند باعث خرابی وب‌سایت شود، بنابراین مهم است که قبل از به‌روزرسانی یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و پس از به‌روزرسانی وب‌سایت را آزمایش کنید تا مطمئن شوید همه چیز طبق انتظار کار می‌کند.

3. به روز رسانی نسخه وردپرس یک راه حل آسان است

توصیه ای به قدمت زمان! اما کار می کند، بنابراین ما نمی توانیم بدون ذکر آن ادامه دهیم. فقط با به روز رسانی وب سایت وردپرس خود به نسخه جدیدتر می توانید سرعت خوبی را افزایش دهید. شما آخرین بهبودهای عملکرد و بسیاری از بهینه سازی های دیگر را دریافت می کنید. چه چیزی در این مورد دوست ندارد!

به عنوان مثال، وردپرس 6.1 دارای یکسری بهبودهای عملکردی است، مانند عملکرد بهتر پایگاه داده و مدیریت بهتر تحویل رسانه. در قسمت جلویی، این منجر به زمان بارگذاری سریع‌تر برای بازدیدکنندگان جدید و بازگشتی می‌شود.

به‌علاوه، به‌روزرسانی به نسخه جدید وردپرس به شما امکان می‌دهد نسخه جدیدتر PHP را اجرا کنید، که همچنین به شما بهبود عملکرد بیشتری می‌دهد.

برای احتیاط، یکی از توصیه‌های ما این است که قبل از به‌روزرسانی وب‌سایت زنده خود، یک به‌روزرسانی را در یک محیط مرحله‌بندی آزمایش کنید. ببینید آیا به‌روزرسانی باعث ایجاد مشکل می‌شود، بررسی کنید که آیا تداخل افزونه‌ها وجود دارد یا خیر، و مطمئن شوید که همه چیز همانطور که در نظر گرفته شده است کار می‌کند. می‌توانید انجمن WordPress.org یا توییتر را بررسی کنید تا ببینید آیا به‌روزرسانی برای دیگران مشکل ایجاد می‌کند یا خیر.

نتیجه

در این پست نحوه افزایش سرعت سایت وردپرس را توضیح دادیم در نتیجه ،سرعت بارگذاری وب‌سایت وردپرس به یکی از عوامل کلیدی موفقیت در دنیای آنلاین تبدیل شده است. با اعمال بهینه‌سازی‌های مناسب مانند بهینه‌سازی تصاویر، استفاده از نهان‌سازی، به‌روزرسانی PHP و استفاده از CDN، می‌توانید سرعت و عملکرد وب‌سایت خود را بهبود بخشید و تجربه کاربران را بهبود دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.